Sneak peak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ska ju trots allt tåla upp till 7,5 g-krafter men personligen skulle det ta emot lite att golfa med speedynIdag fick klockan verkligen utstå mycket stryk på banan; duffar, slicar och tåar.
![]()
Många Rom&Cola?![]()
Ja jag är ett vrak, äntligen hemma från jobbet iaf. Tack ska du ha!13 dagar med det helvetet??
Krya på dig snabbt
Det är du värd
Det gör du jävligt rätt i
De doftar Aspen i hela skogen nuDär kan den inte stå i natt!![]()
![]()
@jabla vill säkert se en bild på er tillsammans nuDet gör du jävligt rätt i![]()
Mm. Denna är ju närmare 50’år gammal också.. men den höllDen ska ju trots allt tåla upp till 7,5 g-krafter men personligen skulle det ta emot lite att golfa med speedyn![]()
Mer uppdateringar med Hamilton! Grymt cool ju.Dricker snabbkaffe i sällskap av min idag väldigt sällskapssjuke vän Hamilton![]()
![]()
Bilen klar för imorgon, nu väntar surströmming och byte till nåt mer ståndsmässigt ur!![]()
![]()
Är Los Tantos på semester?Vi kör lite after Beach!
![]()
![]()
![]()
Världsmästarbrännor tammefanKonstaterar att jag fått klockbränna på båda handlederna!
![]()
![]()
![]()
![]()
Som inte det var nog så kan jag även bjuda på en Nice flipflopbränna!
![]()