Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pfeffer kuche redan ??Lite nytt och lite rester...
![]()
samma gäller till kaffet.
![]()
Årgångskakor, 2017 var ett hyfsat år dock inte lika bra som rekordåret 2013.Pfeffer kuche redan ??![]()
Kurt Olsson's ständigt återkommande intervjufråga är alltså fortfarande iallra högsta grad dagsaktuell.Nu får jag snart nog av det här yrket!!!! Blev sparkad i ryggen av en ko jämte den jag mjölka, bitflugor igen. Denna gången tog det väldigt illa.
Just nu gör de för jävligt ont och har svårigheter att röra högra benet. Börjar svullna mer o mer. Njurarna sitter ju där inunder så känns inte helt kul.
Så less på allt just nu. Kan bli vårdcentralen imorgon
![]()
![]()
Hoppas du känner dig bättre snart, det där jobbet är ju förenat med livsfaraNu får jag snart nog av det här yrket!!!! Blev sparkad i ryggen av en ko jämte den jag mjölka, bitflugor igen. Denna gången tog det väldigt illa.
Just nu gör de för jävligt ont och har svårigheter att röra högra benet. Börjar svullna mer o mer. Njurarna sitter ju där inunder så känns inte helt kul.
![]()
![]()
Nu får jag snart nog av det här yrket!!!! Blev sparkad i ryggen av en ko jämte den jag mjölka, bitflugor igen. Denna gången tog det väldigt illa.
![]()
![]()
Blev sparkad av en häst för nått år sen så vet va du går igenom, lider med dig. Hoppas smärtan går över utan några längre problem. Man får tacka för att du går upp varje morgon och sliter för att se till att Sverige har mat på borden.Nu får jag snart nog av det här yrket!!!! Blev sparkad i ryggen av en ko jämte den jag mjölka, bitflugor igen. Denna gången tog det väldigt illa.
![]()
![]()
bönderna är ryggraden i samhälletAj hoppas det inte är något utan bara tillfällig smärta... tänk om folk fattar hur mycket som ni offrar för vi skall få mat och dryck så vi kan äta... krya på dig! jag håller tummarna att det inte är något!
Ironiskt att jag har ont i ryggen (ryggraden)bönderna är ryggraden i samhället
bönderna är ryggraden i samhället
ja det är helt sant, alldeles för mycket skit i det som finns i handeln idag, eko är framtidenJa utan dem så går Sverige under. Vi behöver mer bönder som producerar bra produkter och sluta köpa saker med massa skit i.
Du har verkligen oflyt just nu, hoppas det inte är något allvarligt.Nu får jag snart nog av det här yrket!!!! Blev sparkad i ryggen av en ko jämte den jag mjölka, bitflugor igen. Denna gången tog det väldigt illa.
![]()
![]()
Damn va snygg och den sålde jagVi jobbar på.![]()
Så kan det gå. Den är ruggigt bra. Tackar tackarDamn va snygg och den sålde jag![]()