Husse
Pandion
Det var tre veckor sedan man började med långfilsingar.Vintermössa och vinterjacka på och långkalsonger
![]()
Vi är ju iofs ute HELA dagarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var tre veckor sedan man började med långfilsingar.Vintermössa och vinterjacka på och långkalsonger
![]()
I goda vänners sällskap!Rektoskopi?
Den som vänta på något gott...![]()
Har också blåsigt i dag 12 m/s på fm.Njuter i solen...
![]()
lite blåsigt men hittar man lä är det riktigt skönt.
Är ju inte glutenallergiker, kan dock förstå hur det är...Haha där ser man, nä semper undviker man gärna men hamnar i situationer när de ska förtäras hur som.
Djupt imponerad av er som törs sälja av!Haft en dag helt ledig igår och idag har jag inga besök inbokade. Ett telefonsamtal med en åklagare i jönköping då jag skall vara med via telefonen istället för att åka dit. Skönt att ha 2 dagar med lite vila efter ett sjukt år... vid starten på 2018 sålde jag bort alla mina klockor ca 9st gick och en del andra klockor som gått här inne vågar inte räkna helt hur många som gick men min Panerai och 2st Rolex och sist en Oris... en massa casio med osv... kvar blev min nyköpta Seiko skx009 och en Omega seamaster 300 från 1994 som är på service som fyller 25 år nästa år... att jag skulle bli en OWG trodde jag aldrig men när Omegan kommer tillbaka får min Seiko vila i en fin trädlåda som jag hittat i min klockgömma... Så skönt att inte jaga den nya iPhone eller nya klockan eller nästa klocka osv utan bara njuta av det man har och inte samla på sig så mycket saker. Kan varmt rekommendera detta men tror inte många här inne är sugna på det
![]()
Är ju inte glutenallergiker, kan dock förstå hur det är...
Minns med fasa när jag och frugan var på diabetesförbundets kongress. Köksmästaren bjöd på lax till lunch och middag i dagarna tre!
Grillad, gravad och kokt!
Äter helst inte lax öht numera!
Javisst!Aj då, känns som det kunde planerats bättre.
Men det blir en vana att hålla sig utan, jag kommer inte ens ihåg hur div. maträtter/bakverk smakar så jag ser mig som lyckligt ovetande när det erbjuds tex gofika på jobbet.
Älskar tvåpipigt!Stereo i premiumklocktillverkare i dag
![]()
![]()
Djupt imponerad av er som törs sälja av!
Mitt problem är ju inte att jag flippar utan att jag köper klockor (och annat med)
Ska ta tag i mig och börja avyttra sånt som inte används. Tack för inspirationen!![]()
Tack för de kloka orden!Jag kämpar varje dag mot att köpa när jag är här inne faktisktmen nu har jag fått ner begäret så nu kan jag uppskatta fina saker och gratulera folk till att de köpt men så skönt att kunna slappna av och slitna konsumera överdrivet och se hur man kan få ro i kroppen istället genom njuta av livet istället!