Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är det viktigaste för mig men sambon håller inte med..Matchar soffan bandet?
Den där är så fet, är du sket nöjd? Funderar starkt på en med bronsbezell.Nu tar vi helg![]()
Det lilla som nu återstår
Ok!Snarare 7-8 månader på dom här breddgraderna![]()
Menar du att katten är fet?Den där är så fet, är du sket nöjd? Funderar starkt på en med bronsbezell.
Klockan är det xD.Menar du att katten är fet?
Jo jag är allt sketanöjd med klockan, det är inte så mycket av bezeln som är brons men det är precis lagom,
Det gör vi allaVäntar på att gräva guld på Sundbyholm![]()
![]()
Katten oxå om jag ska vara riktigt ärligKlockan är det xD.
Nästa gång vi är i Västervik vid samma tillfälle skall jag bjuda dig på en introduktion med min katt tengil. 13kg fining och inte ens fet. Bara väldigt stor!Katten oxå om jag ska vara riktigt ärlig![]()
Ja det skulle vara skoj att stifta bekantskap med en sån bjässeNästa gång vi är i Västervik vid samma tillfälle skall jag bjuda dig på en introduktion med min katt tengil. 13kg fining och inte ens fet. Bara väldigt stor!
Jo började 04:30 med mjölket, tack så jätte mycket för dina fina ord! Sånt värmer en bondes
Det blir tidiga morgnar men idag ska det iaf bli lite ledigt på förmiddagen om inget oförutsett inträffar. Så är klar här ca 06:30. Kaffet lockar inne
Ha det fint nu mvh Bondis
![]()
Säg som det är du vill leka med lego och du behöver en ursäkt![]()