God morgon KS! 
#skitifokus
#skitifokus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God morgonGodmorgon ! Ingen kohämtning nuförtiden = varmt och gott i ladugården.// Ha en bra dag![]()
Inte en dag för tidigt att plocka fram kavallerietGod morgon KS!
Blir min ryska dude som hänger med idag!
Lär bli ganska mycket grovjobb under dagen, det passar ju denna riktigt bra!![]()
![]()
Vilken pärla, oerhört vacker!![]()
Godmorgon ! Vintage idag och kaffe strax på gång. Ha en trevlig dag//
(jag gillar tanken på att månen finns kvar även när jag inte tittar på den. // Albert Einstein )
Visst är den. Minns än hur gott det är att stå och höra dem tugga.God morgon
Ja skönt de är inne nu, lagårn är en mysig miljö
Mycket kloka ord om slips!Om jag ska leka seniorkonsult idag får jag kosta på mig en vit skjorta. Däremot blir det ingen slips, som jag alltid har hävdat är djävulens påfund och fördummande då den hämmar blodflödet till hjärnan ...
![]()
Kul att du lyckas indoktrinera dottern!När dottern kommer och frågar om vi ska ta en Klocksnacksbild, då är det svårt att tacka nej
![]()
God morgon
Ja skönt de är inne nu, lagårn är en mysig miljö
”Nån” verkar inte gilla att husse går hemifrån!
En helt normal morgon på dårhuset![]()
Nolla däcktrycksövervakningen, bytt till vinterdäck nyligen?![]()
![]()
Påväg till jobbet. Bilen spökar![]()
Hon blir lika upprörd varenda gång, när man kommer hem kan man höra henne vråla långt ner i trappen”Nån” verkar inte gilla att husse går hemifrån!![]()