C
Coach
Guest
Rödtjut med Geckota
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes! 36mmÄr detta 36:an?
Mycket bra och karaktärsstärkandeFilosoferar över att jag jobbat 7 dagar i sträck och har 27 arbetsdagar i sträck ytterligare fram till julledigheten.![]()
Så kan man också se på detMycket bra och karaktärsstärkande![]()
Snyggt!Detta är inte direkt vad jag gör nu. Men var i Uganda för inte så länge sedan och har inte hunnit visa vad man hade på sig. Det var min beater klocka, min pålitliga Timex Expedition.
Vår guide gillade den så mycket att han köpte en! Ville köpa den av mig för typ 20$ vilket är samma som jag köpte den för ny i USA. Fast man kan inte slänga iväg beaters så där. Speciellt när den har varit med på så många resor.Snyggt!
Vår guide gillade den så mycket att han köpte en! Ville köpa den av mig för typ 20$ vilket är samma som jag köpte den för ny i USA. Fast man kan inte slänga iväg beaters så där. Speciellt när den har varit med på så många resor.
Blivit överkörd av mancoldtåget så för att hitta lite ljus i tillvaron så får speedyn lite kärlek efter nästan en månad i lådan, mysigt att få dra upp den igen
![]()
Och självklart sitter den på klockornas motsvarighet till mjukisar![]()
Inte bara tavlan är bra, hela klockan är ubercool!Slappt i soffan ikväll!
Inspekterar och njuter av gårdagens GTG-köp..Underbar tavla.
![]()
Tack! Ja, jag måste hålla med. Den är jäkligt cool faktisktInte bara tavlan är bra, hela klockan är ubercool!![]()
Ta det med den äran!Slökollar tv, blir bingen snart istället! Shoppingdag imorgon med dejten...! Bådeoch
![]()
Ska jag absolut göra! Ja, det gör det verkligen! Supermysig tjej!Ta det med den äran!
Det går ju lysande det här![]()