• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Av og til mobil. Av og til mFT.
Bidet med whisky er tatt med mFT (må ha blits)
Bildet nedenfor er tatt med mobil (dagslys i bil).

39304287_1870618149659341_2246645333239005184_n.jpg
Bilden på Hulken är riktigt bra! Som fotonörd hade jag aldrig gissat att den är tagen med mobil. MFT är bra faktiskt.

AMT ska vara bäst enligt någon försupen tysk. Skrotade precis min efter två åt då beläggningen lossnade. Köpte en helt i stål istället. Bästa investeringen jag gjort på länge. Hoppas din håller bättre än min.
-
Bitter fd AMT-ägare
Oj!
Där ser man. Päronen har en och svågern också men de har nog inte haft dem mer än nåt år.

Oj!
Där ser man. Päronen har en och svågern också men de har nog inte haft dem mer än nåt år.

Är fullt möjligt att det är handhavandefel av idioten bakom pannan också (jag). Var bara så pepp på den när jag köpte den så besvikelsen var stor. Nu blev det en stålpanna frå Iittalas Tool-serie då jag har en massa kastruller från dem. Grymma.
Lägger in en bild på klocka och panna så det inte blir för mycket OT... :)
73054EF2-70D1-482E-B04A-B00BF17E4157.jpeg

Tillbaka
Topp