• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kollar lite säkringar.
20190102_211058.jpg

Drar ut handduken från skåpet på Friskis och Svettis efter träningen och märker att min Hamilton Khaki King landar på kristallen, men fortsätter ett samtal och hur endorfin och dopamin får en att känna sig bra efter träningen. Life goes on, även motoriken i klockan. Vad kostar det annars att byta kristallen och var lämnar jag in den (bor i stockholm)?
IMG_1592.JPG
Beklagar!
Tror tyvärr inte det räcker med att byta glas, det har kommit in en massa smått glasflis i klockan så det behövs nog en helservice. Hoppas du har någon försäkring som täcker.

Mot Lima det bär då :) (även känt som kniv Lima, men vad gör det när det finns sport stål;):))
Haha har också hört det! Tog ändå med trotjänaren 16570 och har burit den varje sekund under semestern (3 veckor varav 6 dagar i Lima med mkt promenader i stan, främst Miraflores.). Inte känt mig otrygg någon gång (dock inga gjort några nattliga äventyr).
20181218_161907.jpg

20181219_081811.jpg

Klockar in land #20 som jag klippt mig i, Suecia Barbershop i Santiago de Chile. Man ska ju samla på något mer förutom klockor, eller hur?
8CC67EA2-3B06-4733-8A1F-0E89B971C19E.jpeg
132749A7-AA5C-4B59-BF92-9AC732525B66.jpeg

Drygt 30 grader varmt så det är ju lämplig att en kall öl ingår i priset. Fullservice, hår och skägg som vanligt.

SKX:en är en trogen följeslagare på resan, passar utmärkt i Sydamerika, riskfritt klockbärande.

Tillbaka
Topp