Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hänger med Hamilton och tänker att det förmodligen är bäst att krydda det nya året med ett klockköp till helgen![]()
![]()
Haha det har du rätt i, klart grisen måste ha en klocka ! En Hamilton till Hamilton kanske?Hoppas verkligen det är en klocka till Hamilton! för annars är du taskig mot din kompis om han saknar klocka!![]()
Riktigt bra! Min säger hej!Ska läsa Rolex boken jag fått i julklapp
![]()
Mot Lima det bär dåVar precis inne på rolexbutiken i Lima, Peru. Rätt bra utbud (b la Stål sub och stål gmt) och trevlig service!
![]()
TjenaRiktigt bra! Min säger hej!
![]()
Beklagar!Drar ut handduken från skåpet på Friskis och Svettis efter träningen och märker att min Hamilton Khaki King landar på kristallen, men fortsätter ett samtal och hur endorfin och dopamin får en att känna sig bra efter träningen. Life goes on, även motoriken i klockan. Vad kostar det annars att byta kristallen och var lämnar jag in den (bor i stockholm)?
![]()
Haha har också hört det! Tog ändå med trotjänaren 16570 och har burit den varje sekund under semestern (3 veckor varav 6 dagar i Lima med mkt promenader i stan, främst Miraflores.). Inte känt mig otrygg någon gång (dock inga gjort några nattliga äventyr).Mot Lima det bär då(även känt som kniv Lima, men vad gör det när det finns sport stål
)
Du gillar låneklockan?Det här årets två favoriter, i alla fall såhär långt ...
![]()
Vad passar då om inte en AP..Kollar lite säkringar.![]()