Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för bra argument! Det ska jag hävdaNu blir det natti från norr!![]()
![]()
@ileskurk , när jag jobbade med bilrekond hade många fått för sig att städa bilen innan vi fick ner den på firman.
Det enda som hände var att skiten fastnade ännu hårdare!![]()
Det är brrr med minus 20!!God morgon KS
Fixar frukost!
Drog upp rullgardinen i köket och inser att det är -20 ute, brrr!![]()
![]()
![]()
Har aldrig frusit så hemskt som när det var -25 i Stockholm. Blev tvungen att köpa en mössa...Det är brrr med minus 20!!
Har minus 10 här, men den fuktiga luften är inte att leka med.
Då tycker jag att vi enas om att vara inne idagHar aldrig frusit så hemskt som när det var -25 i Stockholm. Blev tvungen att köpa en mössa...
Här är problemet att man blir statiskt laddad, det slår gnistor om en överallt! (20% relativ luftfuktighet)
Ja iaf inte vara ute i onödanDå tycker jag att vi enas om att vara inne idag![]()
Håller med!Då tycker jag att vi enas om att vara inne idag![]()
Grymt läckert Nato!-12 grader i morse...
![]()
![]()
Tur att jag klädde Polarisen i kamouflage igår kväll innan nattning...
Bara namnet Polarisen säger att det är en klocka som gjord för lite kyla.-12 grader i morse...
![]()
![]()
Tur att jag klädde Polarisen i kamouflage igår kväll innan nattning...
Till pension?Räknar ner, 10 arbetsdagar kvar.![]()
Grymt läckert Nato!![]()
Polaris på Tudor Camo fabric... lite sexigt är det ju!Bara namnet Polarisen säger att det är en klocka som gjord för lite kyla.
Nej, tyvärr.Till pension?![]()
God morgon ! // LSAGod morgon KS
Fixar frukost!
Drog upp rullgardinen i köket och inser att det är -20 ute, brrr!![]()
![]()
![]()