S
Staafen
Guest
Galen spis och maten ser finfin ut!Fiaxade lite käk.
Ett par gånger per år så är det jäkligt skönt med en bra och stor spis, är kul att laga mat när man har bra saker för det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Galen spis och maten ser finfin ut!Fiaxade lite käk.
Ett par gånger per år så är det jäkligt skönt med en bra och stor spis, är kul att laga mat när man har bra saker för det.
Ska inte försöka jämföra min huds bortgång med sorgen jag kände när min bror sänktes ner i jorden men förstår vad du menarDet hoppas jag verkligen
tack för omtanken ibland känns det som hjärtat gick lite sönder när Rumble gick bort... första gången som jag kände så även om jag förlorat vänner och familjemedlemmar så kändes Rumble värst utan tvekan!
Ska inte försöka jämföra min huds bortgång med sorgen jag kände när min bror sänktes ner i jorden men förstår vad du menar
De är verkligen människan bästa vän!!
som vi har väntatFår ju inte göra er besvikna
Så jävla dumt!Står och svär över att idioten som vi köpte huset av valde att sätta in en VIT porslinsdiskho när han renoverade köket. Man får dagligen skrubba tills man har skavsår på fingrarna. Kan verkligen inte tänka mig något mer opraktiskt....
Ja den är galen, 1.5 meter bred, onödigt stor men idag var den uppskattad Det var väldigt gott!Galen spis och maten ser finfin ut!
Wohooooo!Får ju inte göra er besvikna
Det där är en klar favorit!Frugan bjuder på concarne
Concarnen alltså!Det där är en klar favorit!
Njuter av livet som småbarnsförälder i februari.
Till er som inte fått barn ännu; Var inte i Sverige under jan-feb första förskoleåret. Ta all semester och kicka föräldradagarna den tiden, stanna i Sverige under sommaren istället...