Du ser ut att ha två val, Enter eller Exit...Väntar på hon som bestämmer ...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du ser ut att ha två val, Enter eller Exit...Väntar på hon som bestämmer ...
![]()
Persiljan skippade frugan också!Persiljan hade jag hoppat men det andra mmm fan nu blev jag super hungrig!!
Du ser ut att ha två val, Enter eller Exit...![]()
"Min klocka är större än din"!Vi ljuger lite![]()
Alltid kul när man får pilla utan konsekvenser.Blev ju inget men de är trevliga, pillade även på panda Chrono Vacheron som är så jäkla snygg.
![]()
Persiljan skippade frugan också!
Blir ingen sån mer för mej heller...
Däremot glad att jag inte hoppade tomaterna, gav en fantastisk syra/sötma!
Sitter du och tjuvlyssnar din jävel"Min klocka är större än din"!
"Men jag har större öl än du"!
...
Sörjer med dig!Sörjer min fina Bianchi som blev stulen i natt, trots två ståldörrar!![]()
![]()
SurtSörjer min fina Bianchi som blev stulen i natt, trots två ståldörrar!![]()
![]()
Mycket! Jag har varit med om detta en gång innan men med en annan cykel, många år sedan dock. Till min stora förtjusning kom den efter ett antal månader upp på Blocket. Jag tog då på min tightaste t-shirt och åkte och hämtade tillbaka den.
Tack! Säkert några idioter som inte lärt sig cykla än (inte pga låg ålder).Sörjer med dig!
Ger mej fan på att dom inte begriper vad dom har stulit!![]()
Sålde min vitguldssub idag ocksåFör mig är guld sub eller guld daytona toppen för AP eller Patek överskattade klockor.Hade jag haft massa pengar hade jag kört OWG med en gul guld daytona
![]()
Sålde min vitguldssub idag också
Nu ska det säljas av lite och hitta på något nytt
Hehe! Klart jag kommer köpa en ny guldsub till sommarnVit guld går bra att säljamen italienaren i mig säger ALDRIG sälja hel gul guld rolex
![]()
Vad blir det då pp?Sålde min vitguldssub idag också
Nu ska det säljas av lite och hitta på något nytt
Inget som slår ett klassiskt racing-band!Avnjuter flourmugg med trevligt innehåll och tänker på månlandningar...![]()
Man kan inte gå runt på stan med Rolex utan att riskera att bli rånad och man kan inte ha en cykel inlåst i ett förråd längre. Jag får helt enkelt ta med min familj och flytta från landet, ett land i förfall!Vad har hänt med vårt fina land?