Thanx mate! Galet fin men ogillar starkt att babya klockor-STAY röstar vi på!! Ser ut vara en grym klocka!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Thanx mate! Galet fin men ogillar starkt att babya klockor-STAY röstar vi på!! Ser ut vara en grym klocka!![]()
Vilket lag håller du på?Tröstar oss med oxfilé efter en dag av värdelös hockey!
![]()
Thanx mate! Galet fin men ogillar starkt att babya klockorVill smasha dem i väggen av misstag utan känna ångest resten av veckan... men kan behålla bara för att det är en pärla! (Dyr sådan)
![]()
Daytona nya eller gamla?Mellohelvetet! Nykter dessutom
Edit: Haha, syns inte på skärpan att jag är nykter.![]()
Ytterst tveksam lume på denna gamla raceklocka - men Ghost levererar i alla fall hittills...
![]()
Ni ser ut att sitta på varsin sida av scenen!
Har kidnappat den fram tills polarn som köpte 116618 betalat klart denDaytona nya eller gamla?
Värdelös Hockeykväll här medTröstar oss med oxfilé efter en dag av värdelös hockey!
![]()
Den är riktigt grym synd bara att man inte äger den självHar kidnappat den av min polare som köpte min 116618 fram tills han betalat klart den![]()
![]()
Seså, var inte blygLite weeds så här på kvällskvisten![]()
Serien alltså, inte rökat![]()
Nja, hittade ägaren och barnen fick hittelönWow. Nån blir nervös ikväll![]()
Kunde nog fått den i byte, men vägrar betala det överpriset.Den är riktigt grym synd bara att man inte äger den själv![]()
Klart kissen ska ha en G-shock!Vi lagar mat
![]()
(Katten har ingen klocka än, tänker g-shock?)
Får se vad som händer!Klart kissen ska ha en G-shock!
Birma?
Ok!Får se vad som händer!
Ragdoll/brittisk långhår
Kamben är så jäkla gott!Farfar a.k.a Grand Träff bjuder sitt fattiga student barnbarn på middag och lite gött klocksnack
![]()
![]()
Underbara skinnstolar!Spelar pingis på matsalsbordet!
#husägare![]()
![]()