Olaola
Silver
Tack! Ja jag älskar dom, köpte dom av Swedbank, deras gamla styrelse möbler, 10 stolar och ett bord i päronträd för 1000krUnderbara skinnstolar!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja jag älskar dom, köpte dom av Swedbank, deras gamla styrelse möbler, 10 stolar och ett bord i päronträd för 1000krUnderbara skinnstolar!![]()
Vilket kap!Tack! Ja jag älskar dom, köpte dom av Swedbank, deras gamla styrelse möbler, 10 stolar och ett bord i päronträd för 1000kr![]()
Ja det är helt fantastisk kvalitet. Dock ska jag inte använda bordet, skänks bort om intresse finns.Vilket kap!
Snygga och en kvalla som inte existerar i dag!
Aa den var bra!Kamben är så jäkla gott!
Kul att han har en rejäl GL på sin dinka!![]()
Ha!Ja det är helt fantastisk kvalitet. Dock ska jag inte använda bordet, skänks bort om intresse finns.
God morgon på dig!Godmorgon! Dåligt med sömn i natt![]()
![]()
Morsning!God morgon på dig!
Ovant att se dig med en Daytona på armen.
Illa med sömnen. Din kropp är fenomenal på att jävlas!![]()
Själv har jag sovit tungt men lite!
Ska försöka knoppa ett tag till efter frukost.
Men vad gör ni då?..... Det här är ju ingen trist ”Dagens klocktråd”....
Tar ju en bild på klockanMen vad gör ni då?..... Det här är ju ingen trist ”Dagens klocktråd”....
Här dricks kaffet som bryggs på bilden...
![]()