xigzo
Guld
Haha nej slutar 22.30Grattis! Blir det en kebabtallrik ikväll då?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha nej slutar 22.30Grattis! Blir det en kebabtallrik ikväll då?![]()
Du har det bra du, själv är jag hemma med familjen, drar iväg i morgon till metropolen Sundbyberg där jag har en natt inbokadDegar på hotellet...
![]()
Du har kunnat spara in alla besök hos frissan sedan 1979 och lagt pengarna på klockor istället?
Visste inte att Håkan Hellströms ballader om Göteborg betydde så mycket för dig!
Fy fan vad snygg den är. En modern klassiker.
Bra där!Grattis!
Tänk vad deppigt om du vore arbetslös på din födelsedag...![]()
Vet inte vad ölen gör på golvet när den borde vara i min mage
Ja!Kan man äta detta som frukost om man är 47år? Dagens problem: skall börja lager jobbet den 21 mars men den 25 mars har jag just fått en intervju på ett annat intressant jobb. intervjun är 2h så hur fan löser jag detta? helst vill jag ha det andra jobbet som är mer för mig men jag vill inte förlora lagerjobbet heller innan det är säkert jag får det andra jobbet...
![]()
Mycket bra kämpat, klart man får utsätta sig för sådant för en bra klockbildEn klocknörds öden och äventyr. Allt detta för att ta en bild till dagens klocka!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan avslöja att vänsterfoten fastnade i ett djupt hål i vägbanorna på väg ner...
Vad håller man på med?![]()