Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller tiden jäkligt bra (+ nån sekund per dygn) och känns riktigt gedigen.Ganska cool, hur är den kvalitetsmässigt
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Min gamla skönhet tror jag minsann! Glad att jag köpte en igen!
Håller tiden jäkligt bra (+ nån sekund per dygn) och känns riktigt gedigen.
Du får pipa till om du har vägarna förbi Malmö någon gång.Sitter på Kastrup...
![]()
Räcker det inte med att flasha Speedyn för att komma före i kön?På Arlanda med starka misstankar om att mitt nästa flyg fr Kastrup är överbokat och att jag inte tillhör de som kommer med.![]()
Idag måste du vara rik för det. Räcker inte med att ha stil..Räcker det inte med att flasha Speedyn för att komma före i kön?
Tack
Denna är från 1956.14 k pålagt guld.Samma utseende fanns till 1958 och därefter blev tavlan annorlunda och blev ngt mindre och verket ändrades från 19 ASD/ AS till 290.291.294
Hälsningar
Anders
294
Det där har blivit lite av en personlig favorit bland air-männen när jag spanat runt. Dock aldrig känt på nån. Får hoppas att vi stöter på varandra snart igen.![]()
Dåligt!Idag måste du vara rik för det. Räcker inte med att ha stil..![]()