Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
36mm DJ ser ut att sitta som en smäck. Omkrets på armen?Ute på lunchpromenad, varmt men blåser
![]()
Ja jag tycker den är perfekt i storlek, ca 17 cm i omkrets36mm DJ ser ut att sitta som en smäck. Omkrets på armen?
När det gäller katter så är det bara att inse att man inte har ett dugg att säga till omGer upp!![]()
![]()
Konstaterar att hon är obildbar, men rätt skojig!![]()
![]()
![]()
Åker gummit på snart?Njuter av en Nespresso ute i vårsolen.
![]()
Känns nästan lönt, får se vad det blir i morron.Åker gummit på snart?![]()
Somrigt! Bra kopp också!Inte nu men nyss...
![]()
Man brukar bli glatt överraskad!Strax dags att åka och hämta hem frugans bil från lackskyddsfirman och lämna in min istället. Ska bli spännande att se hur dom har lyckats snygga till hennes bil efter snart sju och ett halvt års användning ...
![]()
Gratulerar, bra val och en ytterst trevlig tavla det därByter till dagens fångst, min första Sjöö Sandström![]()
![]()
![]()
Håller med dig till fullo!Gratulerar, bra val och en ytterst trevlig tavla det där
Synd bara på att dom inte gjorde sunburst?Håller med dig till fullo!
Som vanligt, hade jag kunnat skriva![]()
Sunburst på WT hade varit en fullträffSynd bara på att dom inte gjorde sunburst?
Det hade varit outstanding!Synd bara på att dom inte gjorde sunburst?
Håller med, men denna funkar ocksåSynd bara på att dom inte gjorde sunburst?