Då blir det Ola Magnell.I morgon blir det en liveskiva igen, inspelad 1987 men utgiven i slutet på förra året. Från den överfulla M-hyllan @jabla ...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då blir det Ola Magnell.I morgon blir det en liveskiva igen, inspelad 1987 men utgiven i slutet på förra året. Från den överfulla M-hyllan @jabla ...
![]()
Då blir det Ola Magnell.
TrianglenMärsta?
Det skämtas ju friskt om terroristen.Jobbar digitalt idag.![]()
Byter till dagens fångst, min första Sjöö Sandström![]()
![]()
![]()
svårt att få bättre för 90krDet skämtas ju friskt om terroristen.
Men den är makalöst tålig och riktigt snyggt retro!
Bör finnas i varje klocknörds hem!![]()
Grattis! Bra valPrecis kommit hem och bytte klocka till PAM00632
![]()
Var de två Daytona kvar i Rolex montern? Var nämligen där för två månader sen och fick hjärtattack närdet stod två blänkande Daytona i skyltfönstret. Sprang fram och med andan i halsen bad jag henne packa ner med dem båda, ”I’ll take them both”.
Missade det, skyller på att det var tidigt morgonVar de två Daytona kvar i Rolex montern? Var nämligen där för två månader sen och fick hjärtattack närdet stod två blänkande Daytona i skyltfönstret. Sprang fram och med andan i halsen bad jag henne packa ner med dem båda, ”I’ll take them both”.
Tydligen var de dummies utan urverk, men med övrigt korrekt specifikation. Måste varit många som gått på den nitlotten....
Fruktansvärt hemskt!Ser på i fasa. Mina tankar går till alla Parisbor idag.
![]()
Det kommer förmodligen vara ganska mättad stämning imorgon på jobbet. Påskvecka och allt, och så detta.Fruktansvärt hemskt!
Sitter håglös i chock.
Våra tankar går till Paris och dess invånare.
Min fru har varit där, hon blev alldeles tårögd.Det kommer förmodligen vara ganska mättad stämning imorgon på jobbet. Påskvecka och allt, och så detta.
Jo - min rumskamrat är uppvuxen i Paris och han har suttit glåmögd och tittat på Le Mondes sändning hela kvällen.Min fru har varit där, hon blev alldeles tårögd.
Jag älskar historia, mår fysiskt illa. Hoppas att de har hunnit bära ut en del av alla föremålen i kyrkan!
Hoppas att stenstommen inte spricker av värmen.
Blir nog jobbigt att vara där.
Tack och lov!Jo - min rumskamrat är uppvuxen i Paris och han har suttit glåmögd och tittat på Le Mondes sändning hela kvällen.
https://twitter.com/KoliaDelesalle/status/1117865987670364160
Det verkar dock som att de konstverk som fanns inuti Notre Dame är räddade. Översättning:
"En god nyhet - alla konstverk har räddats. Katedralens skatt är räddad, törnekronan och de heliga sakramenten." - Fader Fredric, präst i Notre Dame sedan två år