Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tröst:Mycket kaffe inför avfärd till IKEA
![]()
Den där dinkan är så jäkla snygg! Vart helt över den när jag skrollade genom certinas hemsida här om dagen![]()
Morgonmyser.
Om 6 åringen normalt bär en såpass fet oris, lär ju inte detta bli något problem1618, 6 åringen ska bryta en bräda för första gången![]()
![]()
![]()
Stort grattis!Vi förbereder oss inför sonens bröllop!!
![]()
Kan ju förbereda er på att FREDAGSTRÅDEN kommer att startas tidigt denna fredag. Alltså vid mitt sänggående inatt. Tänker fan inte ställa ngn klocka imorrn. De får väcka mig när brunchen är serverad!
Tänker på det här när jag ser tavlan!![]()
Morgonmyser.
Ok, jättefint initiativ. Bara en liten detalj, vagnar utan egen motor är BORING!Vagnparad, satan så tråkigt![]()
ExaktOk, jättefint initiativ. Bara en liten detalj, vagnar utan egen motor är BORING!![]()
Så tänker jag med ungefär när jag tittar på den. Det ser lätt ut som hundskit och lera i en räfflad skosula när jag försöker fånga den på bild dessvärre, men IRL är tavlan riktigt fin.Tänker på det här när jag ser tavlan!![]()
![]()
En, av glittrande guldkorn, fylld vaskränna!
Tack för den idén; nu ska jag bygga upp ett ölförråd i bilen så jag slipper lidaLider med dig, broöppning har aldrig hindrat mig från en öl!![]()
Cool klickaVi tar en promenad![]()