Notorious Niklas
Silver
Ja men den är absolut trevlig! Saknar glidelocken från suben men jäkligt trevlig länk ändå och den är ju smidig och passar till allt!Jag har blivit lite sugen på en 116234. Är du nöjd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja men den är absolut trevlig! Saknar glidelocken från suben men jäkligt trevlig länk ändå och den är ju smidig och passar till allt!Jag har blivit lite sugen på en 116234. Är du nöjd?
Exakt! Man blir ju riktigt trött på sig själv.Ständigt dessa nya sug...![]()
Det låter bra! Får hålla utkik på köp & sälj!Ja men den är absolut trevlig! Saknar glidelocken från suben men jäkligt trevlig länk ändå och den är ju smidig och passar till allt!
Köp! Finns inget att klaga påJag har blivit lite sugen på en 116234. Är du nöjd?
Bortsett från prislappen då! HahaKöp! Finns inget att klaga på
Riktigt trevlig Speedy!Strosar på ön.
![]()
Tack! Jag håller med digRiktigt trevlig Speedy!
Jag blev bra sugen nu när jag såg din. Tänkte ärligt talat gå in och kika lite på sälj nu haha.Tack! Jag håller med dig
När kommer du tillbaka till tråden?
Isf blir det en äldre!Tack! Jag håller med dig
När kommer du tillbaka till tråden?
HahaBortsett från prislappen då! Haha