Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bevakar priser på en semestervecka vid Medelhavet från nästa helg. Fan vad priserna går upp och ner hela tiden ...
![]()
Så du menar om du kollar flera dagar i rad höjs priserna jämfört men om jag skulle sitta och kolla samtidigt...När du sökt ett par gånger på samma IP-adress går priserna automatiskt upp för att stressa fram ett beslut.
Fina och idylliska bilder! Där bor du väldigt fint nära naturen.Ledbruten efter 2dagars altanrivning och grävande men vad fan gör det när man får vara frisk, fåglarna sjunger och solen skiner.
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin klocka!Tar kväll. Tycker att 7s26 tjuvstartar lite
![]()
Ja det är min konspirationsteori, dock tror jag det beror på antalet gånger man kollar.Så du menar om du kollar flera dagar i rad höjs priserna jämfört men om jag skulle sitta och kolla samtidigt...
Vi har tur som fått tag på ett så trevligt landställe.Fina och idylliska bilder! Där bor du väldigt fint nära naturen.
Tack tackRiktigt fin klocka!![]()
Gäller detta även om man har inställningen 'private browsing' aktiverat ?Ja det är min konspirationsteori, dock tror jag det beror på antalet gånger man kollar.
Tror din IP-adress syns ändå, bara kakor och sökhistorik som inte syns då.Gäller detta även om man har inställningen 'private browsing' aktiverat ?
Allt för att maximera profitenTror din IP-adress syns ändå, bara kakor och sökhistorik som inte syns då.
Finns säkert många här som är kunniga på detta och kan ge ett utförligare svar.Allt för att maximera profiten![]()