Hahahah ja det har varit lite småstökigt härDu bor i rätt stad. Kanske dags att flytta till Tensta, Rinkeby eller Fisksätra så vi slipper vara oroliga för dig kompis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahah ja det har varit lite småstökigt härDu bor i rätt stad. Kanske dags att flytta till Tensta, Rinkeby eller Fisksätra så vi slipper vara oroliga för dig kompis
Den där är Jääävligt bra!Nu börjar det ordna till sig igen ...
![]()
Vad är det för skönhet till modell?![]()
Du vet i all fall vilken tidszon du är iTänkte ta en ny väg hem, men nu har jag fan åkt vilse...
![]()
![]()
Riktigt fett Tropic, eller hurVi har midsommar tvagat oss![]()
Midsommarväder en dag tidigare.
Väntar på uppehåll så man kan jonna hem.
Riktigt snygg klocka! Är den naturligt sliten eller har du fixat?
![]()
Visst är den fin! Jaeger-LeCoultre Tribute to Deep Sea Alarm.
![]()
Vilken värsting till burgareMiddag, som sig bör!
![]()
![]()
Jag har ringbrännan, det räcker.Sabbar ju klockbrännan totalt.![]()
Ja riktigt fett!! Eller ja, nu har vi badad så det är inge fett på den längreRiktigt fett Tropic, eller hur![]()
Helt rätt, dalarna är magisktPå väg för att fira midsommar, och midsommar firar man i Dalarna, ni som säger annat har fel!
![]()
Ja, gäller ju o följa profsen!Bra där...då kör ni samma produkter som vad jag gör!