Nu rullar jag fram..Alltid supergott!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu rullar jag fram..Alltid supergott!![]()
Försvann fågelbajset av regnet?Efter regn kommer solsken, det var ju förbannat att takluckorna var öppna på husbilen när vi inte var hemma...![]()
![]()
![]()
Kul och se en Alabama, själv har jag en Dakota i garaget.Härlig kvällstur
![]()
![]()
Håller med och ser ut att vara i ett riktigt bra skick ocksåKul och se en Alabama, själv har jag en Dakota i garaget.
Tack! Båda känns otroligt skönt.Grattis!
Och grattis!![]()
Härliga fordon! Håller utkik efter en Dakota också, men de är eftertraktade som tusan och tenderar kosta mycket pengar nuförtidenKul och se en Alabama, själv har jag en Dakota i garaget.
Kanske kan klämma in en bryggfika när ni kommer hem, brukar försöka med det ändå.Tack! Båda känns otroligt skönt.
Absolut. Kommer hem 1:a augusti men skall flytta söner och pryttlar till nytt boende så det blir tight därefter. Vi löser det på nåt sätt. Ha det gött!Kanske kan klämma in en bryggfika när ni kommer hem, brukar försöka med det ändå.
Det är ju så fina omgivningar!![]()
Coolt med svensk dagvisning!Har varit på grillkväll med NERK.
Kubbtävlingen avbröts av åska och kraftigt regn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prisutdelning, hemtillverkade nyckelringar och armband.
Den kalmar ölen e fin , annars har du från kackelstugan eller SkedemosseTar en öl på Öland!
![]()
Japp!Coolt med svensk dagvisning!
Vi får la se.Med en så charmig klocka måste det gått bra ocv bli en andra dejt va ?![]()
Godmorgon och drive safe!Mot norra Norge! Ses om 20h bilresa
![]()