Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fått hem Seiko tank, skulle inte skada några mm större men tycker den funkar rätt bra till dressad stil eller vad tycker ni?
![]()
![]()
Fått hem Seiko tank, skulle inte skada några mm större men tycker den funkar rätt bra till dressad stil eller vad tycker ni?
![]()
![]()
-Är det en SUP880? Jag har varit inne på att klicka hem en sån men jag var orolig för att den skulle vara för stor.
Mera bilder, tack![]()
Nej faktiskt inte! Har själv kollat in Sup880 och varit nära flera gånger men så precis innan så hittade jag SFP608P1 denna https://www.amazon.de/gp/product/B002KGISCY/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
SFP608
25 mm bredd
33 mm längd
SUP880
28.3 mm bredd
37.5 mm längd
Cartier tank solo LARGE
27.4 mm bredd
34.8 mm längd
Cartier tank solo SMALL
24.4 mm bredd
31 mmlängd
Som du ser så är den mellan small och large cartier tanken.
![]()
![]()
Kungligt!Trevligt besök från klocksnackare idag
![]()
Vet inte om man behöver de till äppelpajHar du jäst hemma?![]()
Blir alltid lika larvigt glad när jag ser en border. I kombination med en Eterna gör det inte på något sätt sämre .Kvällspromenad och varmt är det fortfarande.
![]()
![]()
Fanns en mack mellan farsgubben ovh hemma, brukade stanna där och fördriva lite tid.Vet inte om man behöver de till äppelpaj![]()
Baka grogg #lolFanns en mack mellan farsgubben ovh hemma, brukade stanna där och fördriva lite tid.
Kom in en kille och köpte 7 kg socker och en helvetes massa jäst.
Då frågade mackägarn om han skulle hem och baka...![]()
Jag kämparBra jobbat!![]()
Jävvla trevlig killeKungligt!
Det är ok, fint sällskap ju, den där titanaren har man sneglat på, och gör det igenAj vad det blev sent ikväll
![]()
-PW här med
![]()
![]()
![]()
Kaffe också ser jag, bara boken som fattas!![]()