Uppdateringar kommer!Jag vill se mer!,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uppdateringar kommer!Jag vill se mer!,
Japp, det stämmer. Var ute och gick en runda med dottern och hittade dessa längs vägen.Åhhh Jävlar!. Är det kantareller?
WTF....... då jag är uppvuxen sedan barnsben med bär o svampplockning men har aldrig fått en sådan skörd. Trattar absolut, mängder men bonafide kantareller i denna mängd... Aldrig!.
Njut!![]()
Samma här.Kvällskaffe, gott!![]()
![]()
Gillar Braun.Surfar på Klocksnack.
![]()
Är ju en blek kopia i dagsläget men Dieter Rams å Braun på sin peak är helt klar industridesignhistoria. "Weniger, aber besser" - Mindre, men bättreGillar Braun.
Härlig industridesign över dom!![]()
Var precis så i Wien också![]()
Japp, det stämmer. Var ute och gick en runda med dottern och hittade dessa längs vägen.Trattisar brukar vara lättare, dessa plockade vi på en eftermiddag när vi var i stugan förra året.
![]()
Haha, tack så mycket!Jag bor i fel del av landet
Smaklig måltid, så jäkla gott!, bilden får mig att tugga fradga likt Pavlovs hundar
Ser bra ut den där...![]()
Testar en Certina som ev ska flippas men varför egentligen ? Gillar den ju![]()
Det är tillåtet att glida när man besöker staaaanJo ibland måste man testa på det oxå![]()
Ja man måste ju visa infödingarna hur det ska görasDet är tillåtet att glida när man besöker staaaan![]()