Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad glad jag blir att du kör den därDags att starta arbetsdagen
![]()
Missuppfattning, Sola i Karlstad var en personFördriver tiden mellan kundbesök, jag som trodde att det alltid var soligt i Karlstad
![]()
![]()
Du är ruggigt nära klocksnack.se HQ ju.Fördriver tiden mellan kundbesök, jag som trodde att det alltid var soligt i Karlstad
![]()
![]()
Vad har du för ref på den snyggingen?Sitter och lapar lite sol sista dagarna på landet
![]()
Reklamera? Det är bara fråga i Paneraitråden om någon har ett 24mm spänne som du kan köpa. Sedan är de ju som nya.Precis skickat tillbaka mina 4 månader gamla sandaler som gick sönder:
![]()
Reklamation men givetvis slutsålda så det blev att köpa ett annat par från ett annat ställe. Leverans på mindre än 24 timmar, så det är inte konstigt att detaljhandeln har problem ...
![]()
Grattis!Firar 47 med att sitta i bilen och vänta på fru![]()
![]()
Klockskadad och bandfetishist som man är läste jag ”band-dag” på Gelleråsen...Bandag på Gelleråsen o tar en kaffe medan jag väntar på mitt ( o när jag skrev det så kom en EVO o körde ut i sanden)..... Första körpass ska börja.
Monzan på dagen till ära![]()
![]()
Kanske! Östgöten stupade..Invasionsförsöket? //![]()