Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ouch strax över gränsen för att bli av med körkortet. Men personen är ju inte du, så varför ska du bli av med körkortet i två månader?Mmm112 på 80 har personen på bilden tydligen kört.
Personen är extremt lik, men jag har hävdat att bilden är för dålig för att kunna avgöra. Samt att jag i övrigt inte vill ange någon annan person.Ouch strax över gränsen för att bli av med körkortet. Men personen är ju inte du, så varför ska du bli av med körkortet i två månader?
Ja juste, blir ju ett problem om bilen står på ditt namn dock.Personen är extremt lik, men jag har hävdat att bilden är för dålig för att kunna avgöra. Samt att jag i övrigt inte vill ange någon annan person.
Personen är extremt lik, men jag har hävdat att bilden är för dålig för att kunna avgöra. Samt att jag i övrigt inte vill ange någon annan person.
Jepp! Vi får se hur det slutar. 2 månader kan man ju klara, sist var det 10Ja juste, blir ju ett problem om bilen står på ditt namn dock.
Sist?Jepp! Vi får se hur det slutar. 2 månader kan man ju klara, sist var det 10![]()
Innerst inne gillar du detMåtte jävulen ta alla måndagar![]()
Och vad f*n, ny dinka igen?????Måtte jävulen ta alla måndagar![]()
Hehe, nja var 10 år sedan och skulle stila lite för min då blivande fru med nya cabben jag köpt 13 timmar tidigareSist?. Kör du som en biltjuv herr Rolex?
Hehe, har också kört speedy style i yngre dagar, en gång fick jag tre traffipax böter på en månad, då hängde kortet löstHehe, nja var 10 år sedan och skulle stila lite för min då blivande fru med nya cabben jag köpt 13 timmar tidigare.
Men kan inte sticka under stol med att det är kul att köra fort. Undrar om man kan skylla på droppfot?
Innerst inne gillar du det![]()
Nja har försökt känna efter men samma kräkkänsla återkommer varenda måndagOch vad f*n, ny dinka igen?????
Brukar ligga runt 15 över när vi åker från stugan. Är nog 8 kameror, missar dem aldrig. Men bekväm bil och glömde ställa ner farthållaren då det sänks från 100-80Hehe, har också kört speedy style i yngre dagar, en gång fick jag tre traffipax böter på en månad, då hängde kortet löst.
Numer max 10 över tillåtna utanför stan![]()