Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar
Måste säga att de ser bättre ut här med riktiga bilder vs Seikos egna bilder! Enda jag egentligen stör mig på är 100m WR vs 200m på gamla SKX.Råkade spontanshoppa denna precis, riktigt trevliga dom nya femmorna!
![]()
Råkade spontanshoppa denna precis, riktigt trevliga dom nya femmorna!
![]()
Tack! Det löser vi såklart!Snyggt! Har du möjligtvis en bild på claspen?
Tack! Det löser vi såklart!
![]()
![]()
Mkt snyggt, grattis,Råkade spontanshoppa denna precis, riktigt trevliga dom nya femmorna!
![]()
Tack, det stämmer braMkt snyggt, grattis,
är det nya skx?
Nu är det många år sedan jag hade en skx på rasslig jubileelänk så detta är många steg bättre jämfört med den.Tack! Ser ut att vara bättre länk än på SKX-modellerna. Hade butiken inne fler modeller? Är väldigt sugen på en svart på länk.
Det har du såklart rätt i! Jobbigt att välja, minst sagt.Måste säga att de ser bättre ut här med riktiga bilder vs Seikos egna bilder! Enda jag egentligen stör mig på är 100m WR vs 200m på gamla SKX.
Och de oändliga versionerna....
Kanske får köpa enDet har du såklart rätt i! Jobbigt att välja, minst sagt.
Dom gör sig mycket bättre i verkligheten![]()
Löser det när jag landar hemmaKanske får köpa enHur känns kvalitén? Har du testat SKX innan som du kan jämföra med? Ta gärna lite fler bilder
Den har glasbaksida va?
Tack!Löser det när jag landar hemma![]()