Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vacker Atmos!!Dricker Prosecco och tänker på nära och kära.![]()
Tackar, det kommer komma ner. Jag lovar!Vacker Atmos!!
Den vill vi se me av![]()
Riktigt riktigt bra! Jag vill ha!
Ja verkligen!Tack! Skicket är kanon på denna![]()
Det är ingen dålig samling du har! Varje gång man ser ett inlägg från dig är det olika klockor.Vi slänger oss i soffan och kollar lite TV till kvällskäket!
![]()
![]()
Spännande!Vi ska göra chilisås med Carolina Reaper. Helt oprövat så vi får se hur det blir...![]()
![]()
RIPSpännande!
Hur blev det?![]()
Äter ni aldrig varm mat ?
Det är ingen dålig samling du har! Varje gång man ser ett inlägg från dig är det olika klockor.![]()
Sjuk spis du har! Trevlig vin också.Väljer vin till maten, svåra val men tog den vi har matchande glas till![]()
![]()
![]()
![]()
Har själv varit sugen på ett svart mesh så bara kör!Som vanligt när man köpt ny klocka sitter man som klistrad och kollar nya band.Jag har redan beställt två men vad tror ni om ett svart mesh? (bilder på mesh från fruur)
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanske kan bli bra!?Har själv varit sugen på ett svart mesh så bara kör!
Över förväntan måste jag säga! Två rostade och urkärnade chilifrukter räckte för att både sätta smak och styrka på nästan en liter sås.Spännande!
Hur blev det?![]()
Vi har kvalitetstid ihop!
![]()
Den där hade man velat testa!Över förväntan måste jag säga! Två rostade och urkärnade chilifrukter räckte för att både sätta smak och styrka på nästan en liter sås.
Det blev ett jäkla drag i den men eftersom det var väldigt mycket kryddor på liten mängd sås så behövs den bara lite i maten för att det ska sätta ordentligt med smak. Ska nog koka en batch till för jag har några frukter kvar.
![]()
Hahaha! Vad beställer man till en Panerai?”Du vet att du är klocknörd när du..” - beställer en drink till dig själv och en till din klocka
Det är bara att titta förbi så bjuder jag!Den där hade man velat testa!
Helt normalt”Du vet att du är klocknörd när du...” - beställer en drink till dig själv och en till din klocka
Panna Colada ?Hahaha! Vad beställer man till en Panerai?
Värre när man bara beställer till klockanHelt normalt![]()