Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker att det blir mycket bättre men det är ju såklart bara min åsikt. I en Aero press/vakuumpress pressas luften ut först. Det ger ett mer aromatiskt kaffe i stil med Chemex-bryggt men det är såklart upp till bönorna också. Det enda dumma med den är volymen som blir bara en kopp.Aldrig sett en aeropress tidigare blir det bättre än en hederlig kaffe press?![]()
Den är så jädra snygg alltså, med reservation för att jag eventuellt redan sagt det ett par gångerSitter på vårdcentralen
![]()
Testar iPhone kameran
![]()
Ingen kanelbulle dagen till ära?Dags för tre kaffet
![]()
Nee blir en mazarin istället, ska på 20 år kallas ikväll så lär bli en kanske två kanelbullar därIngen kanelbulle dagen till ära?
Är på ett litet läkarbesök, har nog aldrig kommit in den avtalade tiden, oftast 20-30 min efter utsatt tid!
40mm hade varit perfekt! Förlåter dock Rolex med tanke på de coola komplikationerna![]()
Jätte rolig klocka, dock synd på storleken, under 39mm och jag hade köpt en!