Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min dotter frågade mig häromveckan:Försöker ta en kort during bedtime men numer hindras jag kraftigt
![]()
![]()
![]()
Du dokumenterar ju tiden eller spar den till ett senare tillfälle.//Min dotter frågade mig häromveckan:
- Pappa, varför tar du alltid bild på din klocka?
Vad svarar man på det?![]()
Hahaha ja precis!Du dokumenterar ju tiden eller spar den till ett senare tillfälle.//![]()
Skulle byta band. När det är fixat så inser jag att jag lagt det i en fläck med olivolja. Bandet kom med posten idag. Suck.
![]()
![]()
Jag får fortsätta låta dottern vara med på alla wrist shots helt enkelt!Du dokumenterar ju tiden eller spar den till ett senare tillfälle.//![]()
Tackar! Japp, får försöka sälja in det till mig själv som en riktigt fräsch ”patina-mod”Snyggt band - fan så surt med oljan.
Gud va surt...Skulle byta band. När det är fixat så inser jag att jag lagt det i en fläck med olivolja. Bandet kom med posten idag. Suck.
![]()
![]()
Stekigt! Är halsduken ny?Inväntar taxi. AW med polare
![]()
Riktigt trevligHittat tillbaka till Klocksnack igen efter några månaders uppehåll! Firade med att testa läderband till BB36!
![]()
Kanske en kvarglömd "skatt" sedan varma sommaren 018?
Snarare..Kanske en kvarglömd "skatt" sedan varma sommaren 018?![]()
Hahahah, det misstaget har man ju gjort någon gång...Snarare..
Tjejen: jag lägger in en cola i frysen
Jag: varför? Du kommer ju glömma den
Tjejen: Nej, jag brukar ju göra det.
Samma natt: Pang
Vi: vafan var dedär?..äsch.
Någon dag senare fick vi svaret![]()
HahahaSnarare..
Tjejen: jag lägger in en cola i frysen
Jag: varför? Du kommer ju glömma den
Tjejen: Nej, jag brukar ju göra det.
Samma natt: Pang
Vi: vafan var dedär?..äsch.
Någon dag senare fick vi svaret![]()
Olja hela?Tackar! Japp, får försöka sälja in det till mig själv som en riktigt fräsch ”patina-mod”![]()
Nej nej, det där är inte oliTackar! Japp, får försöka sälja in det till mig själv som en riktigt fräsch ”patina-mod”![]()
Sånt där är inte roligt när det händer!Skulle byta band. När det är fixat så inser jag att jag lagt det i en fläck med olivolja. Bandet kom med posten idag. Suck.
![]()
![]()
Har du köpt ett 19mm läderband eller klämt på ett 20mm?Hittat tillbaka till Klocksnack igen efter några månaders uppehåll! Firade med att testa läderband till BB36!
![]()
Köpte ett 19mm från Geckota!Har du köpt ett 19mm läderband eller klämt på ett 20mm?
Bra val av klocka!Varit på dryckersprovning. Men inser sin begränsning ganska fort... svårt att sätta vad det smakar förutom vinmen kul och lärorikt.
![]()
Light är inte bra, riktigt socker fryser inte sönder...
Ser ut som jag hade lite mer tur än dig, så dumt å lägga in dom där glömms alltid bort