ja imorgon blir det helt andra saker, det är ju tyvärr måndagKom på att det inte är nödvändigt.
Världen är full av människor som rusar runt som dopade illrar, så jag jag nog ta det lite lugnt.
Gör det du också, imorgon blir det säkert annat.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja imorgon blir det helt andra saker, det är ju tyvärr måndagKom på att det inte är nödvändigt.
Världen är full av människor som rusar runt som dopade illrar, så jag jag nog ta det lite lugnt.
Gör det du också, imorgon blir det säkert annat.![]()
Sssh, säg inget, då kanske det inte blir måndag.ja imorgon blir det helt andra saker, det är ju tyvärr måndag
Haha, barnen jobbar och du drar en cigarr med kaffeTrädgårdsarbete när det är som bäst.
![]()
semester fram till sommaren och sen semester igenSssh, säg inget, då kanske det inte blir måndag.
Personligen tycker jag att det skulle sitta fint med ett jullov nu.
Tittar på en nedgrävd fisk!
Under vem som besökt vår trädgård i natt
![]()
Några 100 meter från mitt hem juNjuter av att Göteborg lyckas bjuda på lite solsken
![]()
Exakt såHaha, barnen jobbar och du drar en cigarr med kaffe![]()
Kul med fler KS:are i områdetNågra 100 meter från mitt hem ju![]()