Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det jobbigare att tvätta en guldklocka? Tänker på repor och sånt.
Tycker jag inte, spolar med vatten och gnuggar försiktigt med diskmedel.
Eller rättare sagt jag gör det inte![]()
Var käka du? Hur smakade det denna gång ?
Åt ett flertal Shake Shack burgare i New York i somras, tyckte det var klart bästa burgarna jag ätit, iaf kedjehaks burgare![]()
Norrländsk Saft-Maja?Testar i provpannan.
![]()
Eller hur! Får alltid dåligt samvete när jag ser någon stackare ligga där i lådan utan att bli använd, samtidigt som 007an åker på igen för femte gången i rad.Rätt tänk, uren är ju till för att brukas. Inte ligga och samla damm eller ses som $$$ ! //![]()
MonsterSka åka i en big motherf....cker
![]()
Absolut!Norrländsk Saft-Maja?![]()
Trots en mancold har jag lyckat packa ihop det tredje och sista lasset från häckklippningen förra måndagen. Tippen nästa så fort frun kommer hem med sin Volvokombi! Tog bara en vecka från start till mål ...
![]()
![]()
Måndagar borde strykas ur kalendern

Då hade nån annan fått ta sig an den angenäma uppgiftenMen då hade du ju fått inventera på tisdagar!?
![]()