Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte så konstigt, han bor ju på andra sidan jorden!han snurrar ju i bergen så då är det väl logiskt?![]()
Tack för orden.Kunskap är den enda börda som inte är tung att bära. Keep going. Du kommer ångra dig om du kastar in handduken. Sen kan man ju förstås diskutera ämnesvalet, men vi är ju alla olika![]()
Vettigare att gå upp klockan 6 än att komma hem dåEller så gör man tvärtom, godmorgon KS!![]()
Haha gud vilken charmörMedans frun gullar med Ebbe efter att ha kommit hem från en hundpromenad i skogen ...
![]()
... tar jag en förmiddagsfika.
![]()
Var det den nazistiska? Eller tänker jag på fel -köping?Vi är på en omtalad utställning i Norrköping, så omtalad att de tagit in väktare men oerhört intressant![]()
Ta hand om dig!Ska äta något och åka ut till brorsan lgh
![]()
Eller någon som vill nå upp till gränsen för köp/sälj!Haha någon som tittat lite för djupt i glaset inatt ?![]()
Det var denVar det den nazistiska? Eller tänker jag på fel -köping?