Fysik 1?Just nu räknar en fysik inför slutprovet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fysik 1?Just nu räknar en fysik inför slutprovet...
Den var läcker, får man fråga var du hittade den ?Precis hämtat ut min klockhållare. En månad tog det från Kazan i Ryssland till mig. Är riktigt nöjd faktiskt![]()
![]()
Tack! Billig men framförallt jättefin, handgjord. Bifogar länk nedan.Den var läcker, får man fråga var du hittade den ?![]()
Jag var lite sugen på den där när den låg på köp/sälj (om det är samma). Lite anti stress utan sekund och minutvisare kan jag tänka mig.Fixar kvällskaffe till mig och hustrun.
![]()
Jo den är köpt här, riktigt trevlig och man får tänka till lite när tiden skall läsas av.Jag var lite sugen på den där när den låg på köp/sälj (om det är samma). Lite anti stress utan sekund och minutvisare kan jag tänka mig.
Vem försöker du lura?Kollar tv
![]()
Jag gillar idén skarpt, roligt!Jo den är köpt här, riktigt trevlig och man får tänka till lite när tiden skall läsas av.
Tagen på bar gärning. Men vem skulle inte det?Vem försöker du lura?
Tittar mest på klockan!![]()
Bedrövligt, vad hände med "morgonstund har guld i mund"Tudor och torsdag; dax för kaffe och jobb
![]()
Men det är väldigt tomt i korridorerna.
Tack! Fanns en hel del lite allt möjligt på den sajtenTack! Billig men framförallt jättefin, handgjord. Bifogar länk nedan.
https://www.etsy.com/listing/676965...ry=mens+watch+stand&ref=sr_gallery-1-12&frs=1
Beror på vem du frågar, nu frågar du KS och då är alltid svaret: ny klocka!!!5000 inlägg, vad hände? Borde man fira detta med ett köp eller ska man söka hjälp?
![]()
Det vore ju trevligt!Beror på vem du frågar, nu frågar du KS och då är alltid svaret: ny klocka!!!
Sluta bära klocka, vad är det för otyg?Tagit en whiskey med min systers man, som förövrigt slutat bära klocka... sa åt min syster att det var nog dags för en ny man.
![]()
Svårt att ta in det känner jag... Han Frågade i alla fall vad jag hade för klocka på mig idag så han är väl inte helt ute. Han har i alla fall någon Breitling, Är troligen någon livskris...Sluta bära klocka, vad är det för otyg?