• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

6EC5BB77-8BAD-4B79-847E-6F7A4E1FABE7.jpeg
En till

46BD661F-4C25-4472-982E-432F5EB1920C.jpeg
Ingen post igår pga. tung personlig dag (förlust av nära anhörig, i och för sig väntat men det blir ändå mycket tungt när det väl är definitivt). Försöker skingra tankarna med att rengöra ångstrykmaskinen så att vi slipper fula bruna fläckar på fina vita skjortor....

Beklagar sorgen och förlusten, döden är skit och den gör ont länge, men man lär sig att leva med den, trots att den aldrig riktigt går över! Jag lever på alla gamla fina minnen jag har med mina kära som gått bort, det gör att man överlever!

Tack. Ja, den är ju det. Men kanske en befrielse också...

Så är det! Min mor kämpade mot cancern, mot slutet var det inte kul att vara i hennes kläder, hur mycket det än smärtade mig, så var jag ändå glad för hennes skull att hon slapp lida som hon gjorde på slutet. Hon ville själv lämna in så hon slapp det helvete hon utsattes för!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp