• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Den första samlarklockan jag köpte. Nu är jag i det här träsket. Ha en bra dag...
IMG_7532.JPG

Vi har tidigare berättat vår gemensamma historia som sträcker sig tillbaka till tidigt 70tal. Den tål att repeteras men inte idag. Under de sista skälvande dagarna av vårt fiskala år(slutar Lördag 24.00) är det av största vikt att mäta och förhålla sig till tiden. Då tempot är högt, så även pressen, är detta ur idealiskt då man emellanåt behöver hjälp med minnet. Nästa kritiska hållpunkt är 12.00 då det är fristen för den största transaktionen vi har kvar för året. Om vi i stridens hetta, för ett ögonblick, tappar uppmärksamheten på tiden rycker kära AlarmDate in. :cool:
E006E25D-438F-4265-AA95-1E9F35582BF0.jpeg

Senast ändrad:
Diskbråck bägge gångerna, samma nivå som strular de fick nog inte riktigt till det första gången
Inte roligt att höra, jag har samma problem. Fyra diskar som är dåliga vara en som är opererad. Gick de in och tog bort en del av din disk?

Själv blev det nästan helt bra efter operationen men så ramlade jag i en stentrappa på juldagen när jag var stressad. Landade med ryggen rakt på området där jag opererat och blev helt svullen och blåröd i flera dagar.

Tillbaka
Topp