Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var är smurfen?.Dags för kvällsmat!
Havregrynsgröt när man tränar är topp!
![]()
![]()
Efter allt jäkla ogräsrens under eftermiddagen har jag gjort rätt för den den här. Skål på er och ha en bra fredagskväll!
![]()
Bra skitMalt parkeringsplass i garasjen, slik at sykler, hagemøbler, esker og annet rask plasseres slik at bilen som skal være der får plass.Anbefales.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra skit!
Min bror har en enorm golvbild av Super Mario i sitt garage.
Jag tror tillochmed att det är köpta golvplattor för just detta ändamål. Kan fråga honom var han fick tag på dem, han bor i NorgeGodt tips. Jeg vil male ett eller annet i senter "just for fun", men vet ikke hva ennå.![]()
Borde inte " Bullen " vara bänkad vid TV:n liksom du när det är ett program om urkatten. Ha ha ha !!!!!![]()
Var är smurfen?.
Kung @Affe!Inte alldeles lätt att välja klocka, när det finns en av varje färg sedan jag bytte till lakrits insert på min 16710.a.
![]()
![]()
Jodå....han låg här med mig och Los Tantos, vad Musskiten var, har jag ingen aning om
, han är inne iaf, så mycket vet jag.
Hehe...nja, han står på kvar på sin plats, där jag brukar fota käket, nu blev det att vi satt vid köksbordet för ovanlighetens skull.
Sjukt fina pjäser! Förstår det blir svårt att välja 
Kung @Affe!Sjukt fina pjäser! Förstår det blir svårt att välja
jag lägger min röst på pepsi!
Godmorgon
![]()
"Attans otur" att det tar minst 4 veckor att få den lagad ,eller hur var det ! Så det blir till att vänta till nästa försök. /
Dessvärre är det en del av mitt jobb att köra den där. Så jag åkte på att laga den själv."Attans otur" att det tar minst 4 veckor att få den lagad ,eller hur var det ! Så det blir till att vänta till nästa försök. /![]()