• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

-Ute på äventyr med min Seiko Alpinist Prospex
C7261138-C596-4338-A6F9-2EABFE89F40F.jpeg

Det säga att man inte är en riktig snickare förrän man sågat sig i något finger!

Skulle klyva en bräda när olyckan var framme, blev att jag klyv båda bräda, nageln och toppen på tummen...

78690520-4EF4-428F-9A7C-6CC5B3DCDBCB.jpeg
BCEEF358-7FB4-48C7-AB33-0BB3DCDA1456.jpeg
Aj,då.Inte kul.Hoppas att det är för djupt jack du lyckades åsamka dig. Jag hoppas att du kan tejpa ihop jacket ordentligt så det läker ihop snabbare.

Alltså, när de säger att man har tummen mitt i handen ska man inte försöka flytta på den! ;)

Haha...så är det, var värt ett försök iaf :D!

433979BD-595C-482F-A4CD-336A511DE907.jpeg
D17F35A3-7766-4EF1-9CFA-E5D036C5E4B6.jpeg

Aj,då.Inte kul.Hoppas att det är för djupt jack du lyckades åsamka dig. Jag hoppas att du kan tejpa ihop jacket ordentligt så det läker ihop snabbare.

Passade på att gå in på apoteket och köpa på mig steri-striptejp när jag ändå var på Classe och köpte ett blad till multiverktyget så jag kunde kapa några spikar.

Ser ut som att det funkar för det blöder inte igenom ser det ut som!

Aouch, krya pa sig ( jag ar oxa livradd varje Fredag, nar du snickrar med Presidenten...;) )

Tackar! Som tur var det bara någon millimeter in i fingertoppen så det är lugna puckar! Hehe...ja hellre ett jack i tummen än i El Presidente :rolleyes::cigar:!

Senast ändrad:
Det säga att man inte är en riktig snickare förrän man sågat sig i något finger!

Skulle klyva en bräda när olyckan var framme, blev att jag klyv båda bräda, nageln och toppen på tummen...

78690520-4EF4-428F-9A7C-6CC5B3DCDBCB.jpeg
BCEEF358-7FB4-48C7-AB33-0BB3DCDA1456.jpeg
Hoppas de är bättre än de låter men aldrig kul att såga sig i tummen. :( jobbar ju själv som snickare och har klarat mig undan både under gymnasiet och 7 år i verksamhet från det men de jävliga är ju att man vet att man någon dag kommer göra det :( krya på tummen @Affe :)

Tillbaka
Topp