Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis på födelsedagen!![]()
Två timmar kvar på arbetsdagen sen ska jag hem och fira mig själv då jag fyller år idag![]()
Tack så mycket!Grattis på födelsedagen!
Låter gött, skulle oxo behöva. ”Lockdownen” har gett mig buskiga ögonbrynStämplade ut tidigt och tog ett salongsbesök för Frans- och brynfix!
![]()
Fantastisk miljö! Allt eller ingetStädar upp efter snöstormen...underskatta aldrig snöskottning som träningsform!
2-3 dem tung blötsnö blev en bra internationell mansdag!
![]()
![]()
![]()
Ville testa tjockare strängar. Gick från tunna 9/46 till 11/50. Nej fyfan vad jobbigt att böja. Svårt när man spelar blues och böjer en jävla massa. Eller så är det bara jag som är svag...Byter strängar och rengör gitarren
![]()
![]()
Har faktiskt jämfört dem i butik och mycke riktigt finishen är kanon på din variant, handlar mer om detaljer och en del WiS. Kolla denna för mer detailsHade varit kul att jämföra dem tillsammans. Jag tycker att min har en bra finish och förstår att din är ännu bättre. Samt bland annat bättre urverk.