Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, det värmer att höra!Vilken pärla!![]()
Har haft den nästan dagligdags i två och ett halvt år och har en del synpunkter, såklart. Aningen kortare luggar, lume på 6-9-12, hade gärna sett något fler borstade ytor på både boett och länk, osv. Men på det stora hela väldigt nöjd, fin klocka, gedigen, håller tiden bra. Jag har 16,5 cm handleder och 40mm sitter fint, mycket tack vare att den är väldigt tunn, men hade som sagt önskat något kortare lug-till-lug mått.Sugen på en sådan. Är du nöjd med din? Storlek?
Nice![]()
Fredagsfika![]()
Så jäkla braKör video konf som kräver business casual, då blir det kavaj, skjorta och mysbyxor. Klassisk hemmakontors-klädsel?
![]()
Servat den eller bara inne på något litet quick-fix? Dessa ska vara riktigt svåra (och dyra) att serva har jag hörtHämtat hem klockan som fått lite kärlek, tack Klockmaster för hjälpen!![]()
En mindre justering bara, servades för två år sen och går kanon!Servat den eller bara inne på något litet quick-fix? Dessa ska vara riktigt svåra (och dyra) att serva har jag hörtSitter som en smäck på din handled!!