Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja ., det är coolt med alla körsbärsblommar. Vi behöver inte traska iväg till kungsan för att se/ fota. En lite gågata mellan våra hus därInspekterar körsbärsblomningen. Dock var det iskallt och ingen av kände för den traditionsenliga mjukglassen...
![]()
skönt att vara hemma igen, var inte klädd för snö och 2 grader
![]()
ja ., det är coolt med alla körsbärsblommar. Vi behöver inte traska iväg till kungsan för att se/ fota detta. En lite gågata mellan våra hus därär bosatt så det planterades en massa körsbärsträd. Fortsättning följer. //
![]()
F.... ,vad skoj att du har kommit tillbaka i denna trevliga sida ! ha,re gött //Slutar av kvällsmjölket, hunden får slicka mjölkhinkarna innan disk![]()
![]()
Tack så mycket, känner mig väldigt välkommen tillbaka, jätte kul att så pass många är kvar här, som en trevlig liten familj va rädd om dej, ha det bäst//F.... ,vad skoj att du har kommit tillbaka i denna trevliga sida ! ha,re gött //![]()
Det är bog ta mig tusan den bästa bilden på år & dar!Färdmedel & lädermatchning - väskläder & klockläder![]()
![]()
Nämen! Härligt att den gav dig bra feelingDet är bog ta mig tusan den bästa bilden på år & dar!