Musiklektion, kaffe, KS och tjuvstart på OWGM
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänker mig att du kör OWGM med denna och säljer den 1 april till mig?Som en simbassäng. Jag blir badsugen av klockan. Inte Tiffany och inte Bianchi, mer bassäng liksom. Gillar det skarpt mot det grå titaniumet.
Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"
Snyggt band! Vad är det för något? Det är ett Squalegummi från min 1521.klocksnack.se
Grattis!Sitter på BB och dricker whisky ur mugg och har precis plockat ut en liten tjej
![]()
Den är riktigt fin på gummi. Gillar dock curved ends bättre. Har själv ett rubber b jag kör ofta på min.Rockar 116610LN på oysterflex...
![]()
Jag och klockan min funderar på om inte mina underarmar ser väl smala ut, nä jag får ta tag i träningen igenJag och klockan blev klara i tid till OWG .. riktigt nöjd med färgvalet, lite burst sådär, ändras i olika vinklar och ljus..
Okej härligt, jag har kört Rubber B tidigare också men upplever Oysterflex bekvämareDen är riktigt fin på gummi. Gillar dock curved ends bättre. Har själv ett rubber b jag kör ofta på min.![]()
Farligt att bara gå in och klämma och känna, kan komma en våg av "klocksjukan" efteråtHar nyss varit inne på Kent’s i Sundsvall. Fin DJ och, ja, jag är fruktansvärt sugen på en Bratte!![]()
![]()
![]()
![]()
Väldigt snygg kombo.
Så ofantligt jobbigt när ens djur inte mår bra. Har ingen betydelse om det är en häst, ko, katt eller nåt annat!Äppelkossan har fått 2 st kalkkapslar utöver kalkdroppet imorse och har börjat äta både hö o ensilage, även 3 st ekologiska bananer åkte med. Så skönt att hennes kramper nu är borta. Jäkligt påfrestande att se sina djur sjuka. De var nära ögat att hon kunde hamnat i kohimlen.
6500kr gick kalaset på, men de är de värt
Nu hemma o avbytt av fru Hepanter. Klockan just avtvättad![]()