Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har ingen gammal robot som funkar att mjölka kor medTömning av container pågår
![]()
Nya friska robotar på g
![]()
Tro det eller ej, men jo det har vi faktisktDu har ingen gammal robot som funkar att mjölka kor med
Inte Kalles?Provar kaviar!![]()
Alltid bra med sådana tips, tack!![]()
Jag kan säga vad min klocka inte gör just nu , å det är att den inte får ett nytt band.
Beställde för över en månad sen från Barton Watchband, ett grått cordura band för GShock med adaptrar för att det ska passa. När den väl kommer finns inga adaptrar och jag upptäcker att de faktiskt skickat ett band för 39 dollar och inte för det 51dollar jag betalat för + tull å frakt
Riktigt dåligt , undvik Barton !
Skojigt! När är klockan tillverkad? Kul!Tripple denim?![]()
2022?Skojigt! När är klockan tillverkad? Kul!![]()
Det var ju oflyt. Själv har jag positiv erfarenhet av dem. Fick rätt grejer av hög kvalitet och till bra pris. De är säkert angelägna om att göra rätt om du hör av dig till dem. Lycka till.![]()
Jag kan säga vad min klocka inte gör just nu , å det är att den inte får ett nytt band.
Beställde för över en månad sen från Barton Watchband, ett grått cordura band för GShock med adaptrar för att det ska passa. När den väl kommer finns inga adaptrar och jag upptäcker att de faktiskt skickat ett band för 39 dollar och inte för det 51dollar jag betalat för + tull å frakt
Riktigt dåligt , undvik Barton !
Hmm, jag anar ett kaviar-tema från i går kväll- ”Älskling, du ser vilken tur det är att jag köpte den här klockan med Kronograf”.
Avd. Motivera klockinköp
![]()
Och äggen blev perfekta - Tag Heuer - Egg timer approved by BJL!
![]()