Sitter ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en sån dag idag, klockbytardag. Är inne på fjärde klockan.![]()
Vad blir det efter Omegan då? Någon Gul eller Pantern? De kanske redan ingår i de fyra?Det är en sån dag idag, klockbytardag. Är inne på fjärde klockan.![]()
Det är en sån dag idag, klockbytardag. Är inne på fjärde klockan.![]()
Och jag har haft samma klocka hela dagen och funderade just ut att den får förlängt förordnande som är giltigt även imorgon.Kan relatera - även om jag inte tagit mig längre än till tredje själv
![]()
Blev full i skratt av din tröja.Kan relatera - även om jag inte tagit mig längre än till tredje själv
![]()
Det lugnade sig med OmeganVad blir det efter Omegan då? Någon Gul eller Pantern? De kanske redan ingår i de fyra?
Joråsåatte, glass är lite av min paradgrenDet stämmer! Du kan din glass. Pistage i botten och Kinder på toppen.![]()
Tack snälla för din hjälp!Som jag upfattar det:
Kvittot du fick visar att klockan kan hantera vakuum, dvs glaset poppar inte ur om den utsätts för undertryck.
Det visar också att glaset buktar in när det utsätts för <något> tryck. Samt att glaset behåller inbuktningen under minuten de testade. M a o är klockan tät till det tryck de testade den till (annars skulle glaset fjädrat ut, vilket maskinen hade märkt av). Men vilket tryck det faktiskt är går inte att svara på utifrån den info som finns på lappen.
Väldigt nöjd! Följer ju med ett gummiband oxå.Najs!! Den där har man varit sugen på sen den släpptes
Är du nöjd med den?