• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dags att plocka lite hallon till kvällens fruktsallad igen!

9A893536-A868-4D48-93B5-AAC8D3B4071E.jpeg
E4C9355B-2227-402F-870C-E18396CD2BD3.jpeg

Borde njuta fullt ut, men har lite semestern-är-snart-slut-ågren. Kanske borde segla ut i skärgården och bli efterlyst? Kan ju skylla på att motorn la av, att batterierna ladda ur och att seglens alla fall gick av och att jag blev isolerad på en öde kobbe?

Det ända som är bra med att semestern är slut är att man slipper bära dykare varje dag. Är såå tjatigt.
20220814_170917-01.jpeg

Senast ändrad:
Fi fasen.. Den såg möe bättre ut än den skosulan jag gnagde i mig i Lönsboda i eftermiddags😀
De har så mycket så tar man en 150g med bacon och ost så får man ett paket bacon och en ost :) jag valde även starkare sås och jalapeños, då får man så man klarar sig :) pommes kommer i kubik :) var dock värre för ett gäng år sedan. Men de är goda! Skulle köpa en glass egentligen, men kunde inte låta bli ;)

Tillbaka
Topp