Viker tvätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har rätt i att den är på svart gummi. Ja jag måste se dom i verkligheten helt klart. Kanske faller för den blåa då. Tänkte besöka Kroons när jag får pengarna. Men Cousteau kanske är svår att få tag i. Limiterad?Den blåa måste ses i verkligheten för att uppskattas! Med min mark xviii var jag helt inne på den svarta, tills jag såg den blå lillprinsen med egna ögon. Tror Cousteau är på svart gummi om jag inte missminner mig (vilket är fullt möjligt). Men du ska ju göra det som känns bäst i magen såklart![]()
Allt såg lite trevligare ut när det blev mörktMin tomt ser ut som ett hotell som la ner för 10 år sedan. Kanske dax o börja prioritera![]()
![]()
Utan att ha någon som helst kunskap om dessa och enbart genom att gå på det jag ser rent estetiskt röstar jag utan tvekan på Panerai.Ställde frågan tidigare men ingen nappade, jag står och velar mella dessa 2 klockor. Iwc Aquatimer och Pam 01213. Två helt olika klockor men jag finner dom oemotståndliga. Kommer att ha ha råd för EN utav dom. Vad säger ni? Någon med erfarenheter av modellerna/märket? Bilder stulna från nätet med framgår väl hoppas jag
![]()
![]()
![]()
Cykel nummer?Fick hem ett kul litet paket under lunchen...
![]()
![]()
Nu ska här byggas!
![]()
Cykel nummer?Fick hem ett kul litet paket under lunchen...
![]()
![]()
Nu ska här byggas!
![]()
Ställde frågan tidigare men ingen nappade, jag står och velar mella dessa 2 klockor. Iwc Aquatimer och Pam 01213. Två helt olika klockor men jag finner dom oemotståndliga. Kommer att ha ha råd för EN utav dom. Vad säger ni? Någon med erfarenheter av modellerna/märket? Bilder stulna från nätet med framgår väl hoppas jag
![]()
![]()
![]()
Morgonkaffe!
![]()
Återkommer om ett par månader med bilder på vad det blev. Kommer iaf att kännas lyxigt. Lutar mot den svarta ändå men man kanske ändrar sig i butiken. Kanske blir en av varje beroende på hur mkt bubbel dom lurar i en@InWester Den var mig veterligen ej limiterad, men den är däremot discontinued. De gör en väldigt lik men den är mycket riktigt på blått gummi. Cousteau finns kvar på krons hemsida, det kanske betyder att de har kvar några. Annars finns de på c24 men inte bara för att klämma på då förstås. Lycka till![]()
Jag har haft 3290, den är bra! Tycker det är två helt olika klockor du jämför, så ut och prova om möjligt!Återkommer om ett par månader med bilder på vad det blev. Kommer iaf att kännas lyxigt. Lutar mot den svarta ändå men man kanske ändrar sig i butiken. Kanske blir en av varje beroende på hur mkt bubbel dom lurar i en![]()
Jo som jag skrev så är dom väldigt olika men jag gillar dom lika mycket och kan (borde) bara välja en. Panerai är för jävla fina men så dök denna upp. Jag passar bäst i dykare men paneraien är svulstig den oxå och skulle passa på mig. Dilemma som jag tror vi klocknördar brottas ofta medJag har haft 3290, den är bra! Tycker det är två helt olika klockor du jämför, så ut och prova om möjligt!![]()
12-timmars, timme och minut. I normalläget är alla lampor släckta. Man trycker på knappen på sidan så tänds stapeln 3-4 gånger så får man timme och minut. Opraktiskt men roligtDet där är också en annorlunda klocka.
12-timmarsvisning och visar bara heltimmar?