• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

watch time

Omega
2-Faktor
20230812_165039 (3).jpg
 

Husse

Patek
Syster drog två mindre fiskar som fick återvända, sen vann myggen och vi fick dra oss tillbaka.😂 Var inte nådigt med mygg efter det regnat tidigare idag. Som tur är var det bara precis nedanför stugan så det var inte så långt att fly.😀
Jag har riktigt djungelolja.
Fungerar ALLTID!
Nej den är inte laglig, kommer från nåt gammalt USA-lager från 70 talet!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ute på min obligatoriska söndagspromenad!

Men fy satan, hur mycket kan det regna egentligen! Tror inte vi har haft någon dag utan regn på aslänge!

Måste vara den sämsta sommaren som jag minns bakåt i tide, och det borde väl vara 40-45 år i alla fall!

IMG_7239.jpeg

IMG_7237.jpeg

IMG_7240.jpeg

IMG_7274.jpeg


Hehe…dom hade slagit gräset vid vägen som går längs med golfbanan! Då kunde inte farbror Affe låta bli att kolla efter golfbollar!

IMG_7250.jpeg
IMG_7247.jpeg
IMG_7249.jpeg


Stackarna dom har inte fått några regnkläder 🥹😀


IMG_7251.jpeg

IMG_7281.jpeg


Bä, bä…vita och svarta lam har ni någon ull!

IMG_7271.jpeg
 
Senast ändrad:

Husse

Patek
Ute på min obligatoriska söndagspromenad!

Men fy satan, hur mycket kan det regna egentligen! Tror inte vi har haft någon dag utan regn på aslänge!

Måste vara den sämsta sommaren som jag minns bakåt i tide, och det borde väl vara 40-45 år i alla fall!

IMG_7239.jpeg

IMG_7237.jpeg
Verkar vara relativt hög luftfuktighet hos dig!
Här har det snart inte regnat på ett helt dygn! 👍
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Ute på min obligatoriska söndagspromenad!

Men fy satan, hur mycket kan det regna egentligen! Tror inte vi har haft någon dag utan regn på aslänge!

Måste vara den sämsta sommaren som jag minns bakåt i tide, och det borde väl vara 40-45 år i alla fall!

IMG_7239.jpeg

IMG_7237.jpeg

IMG_7240.jpeg



Hehe…dom hade slagit gräset vid vägen som går längs med golfbanan! Då kunde inte farbror Affe låta bli att kolla efter golfbollar!

IMG_7250.jpeg
IMG_7247.jpeg
IMG_7249.jpeg


Stackarna dom har inte fått några regnkläder 🥹😀


IMG_7251.jpeg
På årsbasis ser det rätt normalt ut?

rryk23.png
 
Topp