• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Slappar
IMG_5550.jpeg

Satte sambon i arbete att leta upp den direkt😎 herrejäklar vad gött det lät!
Den smakade lakritspuck😍 har inte revideringsplanen i huvudet, men ganska säker på att den inte finns att få tag i än. Hade en representant från Triumfglass på besök på jobbet idag som bjöd på ett smakprov av vad som komma skall, så ha lite överseende med om sambon misslyckas med uppdraget😉

Dags att sätta på några tvättmaskiner med kläder som behöver tvättas! Jag åkte på tvättjänst från svärföräldrarna så det är bara att göra då båda bär pistol!🙈😝 Och nej, så dramatiskt är det inte, de är faktiskt rätt schyssta!😁

Bilagor

• IMG_1852.jpeg
    IMG_1852.jpeg
    704.5 KB · Visningar: 6
Den smakade lakritspuck😍 har inte revideringsplanen i huvudet, men ganska säker på att den inte finns att få tag i än. Hade en representant från Triumfglass på besök på jobbet idag som bjöd på ett smakprov av vad som komma skall, så ha lite överseende med om sambon misslyckas med uppdraget😉
🤤 hahaha då förstår jag att hon inte hittade några!
Då var det tur att jag behärskade mig och inte gav utlopp för mina inre känslor av frustration och besvikelse över att hon inte letade tillräckligt noga! 😂

Tillbaka
Topp