per nordström
Basic
Skruvar lite armaturer!]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har kommit igång igen!Snyggt jobbat
![]()
Bild från helgen... Just nu finns inga andra alternativ, måste skaffa mig en badklocka tror jag...
True, får ta en tur till Rob o få nya packningar i denANVÄND!
Den håller, jag lovar. Tvivlar på att salta snubbar på 60-70-talet hade badklockor när de dök.
Min 1675 är tät och hänger på i duschen och även i havet till sommaren.
Tack! Ja nu är man tillbaka i flippandet. Vad faktiskt i dina trakter idag och bytte till mig den.
ANVÄND!
Den håller, jag lovar. Tvivlar på att salta snubbar på 60-70-talet hade badklockor när de dök.
Min 1675 är tät och hänger på i duschen och även i havet till sommaren.
True, får ta en tur till Rob o få nya packningar i den
Inte favoritstället?![]()
Tack! Ja nu är man tillbaka i flippandet. Vad faktiskt i dina trakter idag och bytte till mig den.
Vill påstå att det är det sämsta Göteborg har att erbjuda.
Går hellre till bryggeriet.![]()
Drömkombo!! Vart är bandet ifrån??Sommar bandet på, första dagen på föräldraledigheten denna kommer få slita ont under sommaren!
![]()
Haha jösses nog för att det finns en del människor med näsan i vädret (tyvärr) på push, men bryggeriet?![]()
Bandet är ett maratac mer vet jag inte följde med i en deal för länge senDrömkombo!! Vart är bandet ifrån??
Problemet är att det kan gå åt helvete, om man har otur.
Jag har inte råd att fixa ny tavla till en rödsub, och den får således inte följa med i vattnet.
Känner inget behov av att vara som en salt snubbe för 40 år sedan.
Mitt första inlägg på detta forumIdag blev det en kombination av jobb hemma och VAB, iförd min beater, och med VAB-offret i bakgrunden...
![]()